UA

(066) 561 28 06

  • (066) 561 28 06
  • (067) 325 93 60
  • (050) 558 97 58
  • (050) 472 80 48
  • (067) 622 57 83
  • (063) 515 21 33
  • (099) 566 59 98
  • (067) 958 79 52
  • (067) 266 44 35
  • (050) 470 54 44
  • (098) 034 69 27
  • (050) 422 27 28
  • (066) 940 04 60
  • (050) 263 48 66
  • (050) 326 21 49
  • (067) 622 57 84
Корисна інформація

Словник мебляра, корисно завантажити, наші дилери і т.і.

Клієнту

Дилери Корисно завантажити Наші вакансії
Про виробників

Детальний опис брендів-виробників продукциї каталогу

Клиєнти про нас

Ми будемо раді будь-якому вашому відгуку

Замовити
Каталог 2015

Повний каталог продукції з доставкою

Що таке вітражі Тіффані?

У вітражному мистецтві своє неповторне слово сказав півтора століття тому Луїс Комфорт Тіффані (США). Склоробство, в тому числі, склообробка , завдяки йому удосконалилися і отримали новий розвиток.

Тіффані - новий напрямок

Льюїс Комфорт - син ювеліра з Нью-Йорка, захоплювався з юності вітражами, хоча і в мистецтві зробив перші кроки як живописець. Зацікавившись склом, він вирішив, що скло - саме по собі красиве і не потребує розпису фарбою. На його думку, вітражі отримують свою неповторність, коли вміло використовується світло, що пронизує скло.

Американець почав робити свої перші вітражі з чужих матеріалів, і не був задоволений результатом. Вони не дозволяли повністю розкрити ефект транспаранта. Щоб виправити це, Тіффані купує підприємство з виготовлення скла. Новий матеріал - опалове скло допомогло передати красу таких складних зображень, як брижі на воді, листя. У крайніх випадках використовувався шварцлот.

До початку 20 ст. Тіффані став в ряд кращих «склярів» світу, він готовий був запропонувати скло більше 5 тис. тонів і відтінків.

Техніка Тіффані

Спочатку, нова обробка скла, винайдена Л. К. Тіффані, призначалася для абажурів ламп. Вони в наш час коштують до декількох сотень тисяч доларів. Свого часу, вони були дуже модними в європейських будинках і салонах. Саме скло було чимось на зразок фарб для художника. Використовуючи змішання тонів, він становив свою неповторну палітру. Іноді, за відсутності потрібного кольору, один на одного складалося кілька скляних шарів.

Склоробство в цей час помітно ожило. Опалесцентне скло хоч і носить своє ім'я на честь Тіффані, насправді винайшов Дж. Ла Фарж. Працюючи з ним, американець поставив його виробництво на потік. Була домовленість із Ла Фарж про те, що всі вироби з нього будуть носити ім'я Тіффані.

Ці скла для вітражів непрозорі. У сировину додається кістковий попіл або олово, які при добавці в масу, що плавиться, прімутняют скло, при цьому відбувається заломлення потоку світла. Сила ефекту опала залежить від кількості таких добавок.

Крім цього, у вітражах використовувалося кафедральне, колоресцентне і ірізируюче скло. Останнє виготовляється шляхом посипання на неостигле полотно крупинок з металу. Шляхом вальцювання виходять опалесцентні і кафедральні скла. Кожна пластинка неповторна, так як робиться окремо. Залежно від узору вальців, вона отримує свій візерунок. Потрібний тон і гра світла залежить від прокатки з декількох плавок. Ребристість набувається пластиною, якщо піддати її деформації в м'якому стані. Отримані «складки» звичайні для великого вітражу, де використовуються як фон. Для з'єднання пластин використовуються смужки з міді. Техніка мідної фольги застосовувалася спочатку до абажурів, а пізніше і в вітражній справі.

Стиль вітражів Тіффані яскравий і дуже нагадує картини живописців. У них, насамперед, панують природні мотиви: квіти, листя, водна гладь.

Новинки: