UA

(066) 561 28 06

  • (066) 561 28 06
  • (067) 325 93 60
  • (050) 558 97 58
  • (050) 472 80 48
  • (067) 622 57 83
  • (063) 515 21 33
  • (099) 566 59 98
  • (067) 958 79 52
  • (067) 266 44 35
  • (050) 470 54 44
  • (098) 034 69 27
  • (050) 422 27 28
  • (066) 940 04 60
  • (050) 263 48 66
  • (050) 326 21 49
  • (067) 622 57 84
Корисна інформація

Словник мебляра, корисно завантажити, наші дилери і т.і.

Клієнту

Дилери Корисно завантажити Наші вакансії
Про виробників

Детальний опис брендів-виробників продукциї каталогу

Клиєнти про нас

Ми будемо раді будь-якому вашому відгуку

Замовити
Каталог 2015

Повний каталог продукції з доставкою

FF стає GIFF

Почати новий 2015 ми вирішили з масштабного ребрендингу провідної торгової марки нашої компанії: ТМ FF стає GIFF.

Торгова марка «FF» протягом останнього десятиліття грала одну з провідних ролей на ринку меблевих комплектуючих України. Вона була однією з небагатьох торгових марок, яка пропонувала українським мебльовикам якісну фурнітуру з Китаю. Фахівці компанії «Кронас» завжди висували високі стандарти якості до виробників. Кожен етап виготовлення продукції супроводжувався максимально суворим контролем всіх технологічних процесів, що в свою чергу давало гарантію безперебійної роботи і значного часу експлуатації готового виробу.

Постійний розвиток і пошук своєї ніші в меблевому бізнесі з року в рік приносили свої плоди. За останні роки вдалося вивчити потреби і побажання клієнта, налагодити безперебійне постачання продукції в Україну, а також вести постійний моніторинг виробничих процесів на китайських підприємствах. Стежити за тенденціями світового меблевого ринку, добиватися максимальної рівноваги між якістю і ціною. Але часи змінюються. Наша компанія зіткнулася з новими викликами глобального ринку товарів і послуг. З недавніх пір на перший план вийшла боротьба з підробками і захист авторських прав на торговельну марку «FF». Саме тому, думаючи про майбутній розвиток нашого бізнесу і майбутнє наших клієнтів, ми ініціювали процес ребрендингу.

У першому кварталі 2015 року на наших складах з'явиться перша продукція під новою ТМ «GIFF». Ці зміни є логічним кроком в нашому послідовному розвитку і служать своєрідною «парасолькою», під якою ми зможемо захистити торгову марку, а також взяти курс на розширення асортименту та ринків збуту, які в майбутньому повинні вийти за межі України. Також кардинальний ребрендинг дозволить максимально донести до широкого кола клієнтів торгової марки ціннісну позицію.

Зміна назви і фірмового стилю жодним чином не вплине на основоположні принципи нашої торгової марки: стандарт якості та сервісу, широкий асортимент і постійна наявність на складі, оновлення дизайну фурнітури згідно останнім тенденціям меблевого ринку - все це залишається! Змінивши назву ТМ, ми зберегли її концептуальну ідеологію і вирішили, що продовжимо займатися тим, що любимо і вміємо робити по-справжньому, а саме виробляти меблеві комплектуючі.

Отже, про все по порядку. В першу чергу скажемо кілька слів про нову назву. Слово «GIFF», як ви помітили, зберегло в собі абревіатуру «FF», але в цей нейм ми вклали набагато більше сенсу. GIFF вийшло з об'єднання «FF» і «Give» (з англійської «давати»), тобто в назву вже закладено один з найважливіших внутрішніх посилів бренду: давати можливості виробникам меблів розвивати свій бізнес і доставляти максимальну користь своїм клієнтам.

Разом з новою назвою змінюється і логотип з фірмовим стилем! В основу логотипу покладено шестикутник, що говорить про багатогранність нового бренду, а також про стійкість, адже на яку сторону він би не став, завжди зберігає свою рівновагу. Думаємо, новий логотип став виразніше і якщо придивитися, то в ньому вгадуються елементи конфірмату. Блакитний колір зберігся і, як і колись, говорить про благополуччя і сталості. Новий логотип і фірмовий стиль як би «натякають», що ми є інноваційним і прогресивним виробником меблевих комплектуючих, що прагнуть забезпечити успіх кожного клієнта.

ТМ «GIFF», як і його попередник, у своєму позиціонуванні буде орієнтуватися на середній ціновий сегмент. Зі свого боку, ми будемо докладати максимум зусиль, щоб асортимент, якість і ціна відповідали своєму статусу, і продукція нової торгової марки продовжувала залишатися конкурентоспроможною на меблевому ринку.

Разом з ребрендингом пройде і послідовна організація маркетингової підтримки. Каталоги, сувенірна продукція, друкована поліграфія, фірмові стенди - це тільки перші кроки по просуванню торгової марки «GIFF» в Україні та за її межами.

Світ навколо нас змінюється! Змінюємося і ми! Сподіваємося, що і наступне десятиліття меблевий бізнес буде спиратися на надійного партнера - торгову марку «GIFF»!

Новинки: